Groot prachtig en spannend marijke_scheffer Geplaatst op 07-05-2018 om 20:10 Deel op Facebook Deel op Twitter 27 april zag ik dit mooie grote insect op de look zonder look aan de rand van het bos wat is de naam of waar kan ik zoeken.BVD vr. groet Marijke
jeanette Geplaatst op 07-05-2018 om 21:30 Op waarneming is er ook niet één goedgekeurd.....en ook geen foto bij de info.Er staan wel foto's op de site van het Ned. Soortenregister; ik weet niet op grond van welke essentiele kenmerken die validatie heeft plaats gevonden.
marijke_scheffer Geplaatst op 07-05-2018 om 20:55 Bedankt Jeanette ga kijken.Had hem al een tijdje geleden op waarneming geplaatst als sluipwesp onbekend nog geen reactie van gehad.vr. groet Marijke
jeanette Geplaatst op 07-05-2018 om 20:35 Een van de Gewone sluipwespen- Ichneumonidae, Marijke.Vermoedelijk een Houtsluipwesp - Rhyssa persuasoria.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Oke bedankt Jeanette.
vr. groet Marijke
Op waarneming is er ook niet één goedgekeurd.....en ook geen foto bij de info.
Er staan wel foto's op de site van het Ned. Soortenregister; ik weet niet op grond van welke essentiele kenmerken die validatie heeft plaats gevonden.
Bedankt Jeanette ga kijken.
Had hem al een tijdje geleden op waarneming geplaatst als sluipwesp onbekend nog geen reactie van gehad.
vr. groet Marijke
Een van de Gewone sluipwespen- Ichneumonidae, Marijke.
Vermoedelijk een Houtsluipwesp - Rhyssa persuasoria.