Mijn tuin staat vol met deze plant. ik ben benieuwd hoe hij heet en of er ook bloemen aankomen. Het gaat kwam uit een zakje "wilde bloemen" maar er is nog geen bloem te zien.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Het is nu 17 okt en er zijn nu 5 knoppen opengegaan. Prachtig! In alle andere planten zitten nu veel knoppen dus ik hoop dat het nog even warm blijft zodat ze ook kunnen uitkomen.
chelle
Dat klopt en het beste is binnen beginnen.Groeien dan heel snel.
Ik heb ze inderdaad ook in zaadmengsel gehad en bloeien ook dus zal nog wel komen.Hebben wel zon nodig en die staat steeds lager en zwakt af in sterkte.
Michelle
Hoed
Ik heb ze nogal laat gezaaid dus ik hoop dat ze nu nog gaan bloeien.
Ik zie nog nergens knoppen komen.
Fijn dat jullie weten wat het is.
Volgend jaar dus aan het eind van de lente zaaien (las ik).
Bedankt voor de informatie.
chelle
cosmea,wel erg verregend.
Michelle
chelle
Lijkt mij ook.Is wel een beetje laat met de bloei, maar zo te zien gaat dat nu wel gebeuren.
Als ze gebloeid hebben en het zaad is zwart,bewaar je ze en zaai je volgend jaar weer.Zo zaai ik al mijn eenjarige en ook cosmea.
Michelle
jeanette
Lijkt me Cosmea, leuke plant die roze of wit gaat bloeien.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Het is nu 17 okt en er zijn nu 5 knoppen opengegaan. Prachtig! In alle andere planten zitten nu veel knoppen dus ik hoop dat het nog even warm blijft zodat ze ook kunnen uitkomen.
Ik heb ze inderdaad ook in zaadmengsel gehad en bloeien ook dus zal nog wel komen.Hebben wel zon nodig en die staat steeds lager en zwakt af in sterkte.
Michelle
Ik heb ze nogal laat gezaaid dus ik hoop dat ze nu nog gaan bloeien.
Ik zie nog nergens knoppen komen.
Fijn dat jullie weten wat het is.
Volgend jaar dus aan het eind van de lente zaaien (las ik).
Bedankt voor de informatie.
Michelle
Als ze gebloeid hebben en het zaad is zwart,bewaar je ze en zaai je volgend jaar weer.Zo zaai ik al mijn eenjarige en ook cosmea.
Michelle
Lijkt me Cosmea, leuke plant die roze of wit gaat bloeien.
Ipv Gaat bedoelde ik Zaad!