grauwe gans met groene nek ring wilm Geplaatst op 26-12-2025 om 16:39 Deel op Facebook Deel op Twitter Waar kan ik mijn waarneming van een grauwe gans met groene nek ring melden?
wilm Geplaatst op 26-12-2025 om 19:47 Dankje Jeannette,Met veel moeite meen ik H845 te kunnen lezen. Ik heb een melding gestuurd naar Sovon.
jeanette Geplaatst op 26-12-2025 om 17:08 Eerder kon je dat melden bij www.geese.org, maar die site lijkt niet meer te bestaan.Dit vond ik op internet; misschien kun je met deze mensen contact opnemen (onderaan staan de contactmogelijkheden) en kunnen zij je verder helpen.Heb je nog een foto waarop de gegevens van de groene band beter af te lezen zijn?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Dankje Jeannette,
Met veel moeite meen ik H845 te kunnen lezen. Ik heb een melding gestuurd naar Sovon.
Eerder kon je dat melden bij www.geese.org, maar die site lijkt niet meer te bestaan.
Dit vond ik op internet; misschien kun je met deze mensen contact opnemen (onderaan staan de contactmogelijkheden) en kunnen zij je verder helpen.
Heb je nog een foto waarop de gegevens van de groene band beter af te lezen zijn?