Het is inderdaad niet mogelijk om foto's van een andere fotograaf te plaatsen. De rechten liggen namelijk altijd bij de maker. We raden u aan zelf een mooie foto te maken en deze voor de fotowedstrijd in te dienen via de Fotopagina. Volgens deze regels moeten we de foto ook bij deze vraag verwijderen. De fotograaf kan nu namelijk anders een claim opsturen.
Vriendelijk groet,
Webredactie Vroege Vogels
Hennepen
Lees de voorschriften, foto's dienen door de persoon zelf gemaakt te zijn!
Het is inderdaad een bijzonder leuke foto, maar je kunt niet zomaar een foto van iemand anders gebruiken.
Dan zou iedereen foto's van internet kunnen plukken om met de eer te gaan strijken, strikt genomen is het zelfs strafbaar!
Zonder overleg met de maker plaatsen is sowieso not done, ook al zou de naam erbij gezet worden.
Tip: ga zelf op onderzoek uit, de natuur zit vol verrassingen.
Anniek49
Dat is het hem,ik weet niet van wie deze foto is en wie hem gemaakt heeft.
Kan er bij vermelden dat ik de foto niet heb gemaakt .
Renske47
Overleg met de maker, eerlijk duurt het langst.
De foto is leuk hoor.
janjoost
Geweldig Prachtig.
Kun je niet gewoon erbij vermelden van wie de foto is bij het plaatsen .?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Vriendelijk groet,
Webredactie Vroege Vogels
Het is inderdaad een bijzonder leuke foto, maar je kunt niet zomaar een foto van iemand anders gebruiken.
Dan zou iedereen foto's van internet kunnen plukken om met de eer te gaan strijken, strikt genomen is het zelfs strafbaar!
Zonder overleg met de maker plaatsen is sowieso not done, ook al zou de naam erbij gezet worden.
Tip: ga zelf op onderzoek uit, de natuur zit vol verrassingen.
Kan er bij vermelden dat ik de foto niet heb gemaakt .
De foto is leuk hoor.
Kun je niet gewoon erbij vermelden van wie de foto is bij het plaatsen .?