Foto sturen
Kan ik ook een foto insturen? Ik vond een apart gedraaid poepje op mijn tuintafel. Geen vogelpoep dus.
Er zaten ook twee kleine zwarte watersalamanders (fel oranje buik)in mijn waterput, 1 m. diep. Ik heb geen vijver. Ik heb ze toch maar op een donker plekje in de tuin gezet. Was dat slim???
Er zaten ook twee kleine zwarte watersalamanders (fel oranje buik)in mijn waterput, 1 m. diep. Ik heb geen vijver. Ik heb ze toch maar op een donker plekje in de tuin gezet. Was dat slim???

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Nog even; als je een vraag hebt over dat vogelpoepje kun je de vraag en foto hier plaatsen.
De eerdere lik die ik hieronder meestuurde gaat over het plaatsen van je foto´s; het was me even niet duidelijk, vandaar dat ik dit nog even ter aanvulling meldt.
Iedereen kan een foto insturen; zie hier.
Dat zullen kleine watersalamanders geweest zijn en in deze voortplantingsperiode zoeken die het water op.
Is er niet een slootje of vijver in de buurt? Daar zouden ze zich in deze periode beter op hun plaats zijn.; nu moeten ze daarnaar op zoek met alle gevaren en energieverspilling van dien.
Hier en hier meer informatie.