Eerder ingezonden foto's spoorloos
Ik kan van mijn ingezonden foto's er slechts één terug zien. Alle andere worden niet getoond. Mogelijk is dit bij de conversie naar de nieuwe website fout gegaan.
Ben ik de enige met dit probleem?
Wordt dit alsnog hersteld?
Ben ik de enige met dit probleem?
Wordt dit alsnog hersteld?

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (10)
Jammer dat we als deelnemer niet vooraf zijn gewaarschuwd dat de historie niet zou worden meegenomen.
De vragen en de foto's van het forum van de vorige site zijn er niet meer en komen ook niet terug.
De redactie heeft het over de vragen die op het forum van de nieuwe site worden gesteld, die zijn voor de persoon zelf terug te vinden via 'mijn vragen'.
Wat er op het forum van de vorige site stond staat daar dus niet bij, dat is niet meer terug te zien.
Ondanks deze onduidelijkheid toch getracht via Mijn vragen de foto's met vragen terug te zien, maar helaas....
Kan aan mij liggen... maar voorlopig geef ik het op, het is niet anders.
Dank.
Nieuw in het forum is dat nu wel de eerder gestelde vragen zijn terug te vinden via de pagina 'mijn vragen'.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Juist als een nieuwe site zoveel mankementen vertoont zouden de gebruikers goed op de hoogte gehouden moeten worden, bij een aantal vragen staat dat het contactformulier gebruikt moet worden, zodat de red. gerichte vragen kan stellen om het probleem op te lossen.
Maar als er niet eens gereageerd wordt... 'zoek het maar uit' is ook een keuze.
Ik denk niet dat Kassa! hier iets aan zal/kan veranderen, welke omroep zendt dat ook al weer uit?
Kwestie van geduld, bij de vorige verandering duurde het lang voordat het goed werkte en toen was de communicatie al net zo gebrekkig.
Ik lees overigens dat er meerdere gebruikers met gelijksoortige klachten zijn dus nieuwe website is tot nu toe geen verbetering.
Ik wacht voorlopig wel en hoop dat het alsnog goed komt...
Heb al twee maal contactformulier ingevuld maar geen enkele reactie mogen ontvangen ...... (iets voor Kassa! misschien :) ?? )
Omslachtig, maar de foto's zijn er nog wel.
Daar zijn de geplaatste foto's terug te zien.