drol monicastam Geplaatst op 27-01-2021 om 14:45 Deel op Facebook Deel op Twitter wie weet van wie deze drol is, hij is rood en er zitten volgens mij maden in, is het van een Vos misschien
jeanette Geplaatst op 29-01-2021 om 15:19 Dankjewel Monica.Wat een vreemde kleur! Wat moet dat beest dan gegeten hebben om dit te produceren?Vond deze afbeelding...Ik durf niet te zeggen van welk beest het product op jouw foto afkomstig is.Je zou het kunnen proberen bij de Zoogdiervereniging.Wellicht kunnen ze je verder helpen. Info over contactmogelijkheden onder de rode link.
jeanette Geplaatst op 27-01-2021 om 15:55 Probeer je er nog even een foto bij te plaatsen, Monica? En vermeldt dan ook nog even de afmeting en in wat voor biotoop je het aantrof.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Dankjewel Monica.
Wat een vreemde kleur! Wat moet dat beest dan gegeten hebben om dit te produceren?
Vond deze afbeelding...Ik durf niet te zeggen van welk beest het product op jouw foto afkomstig is.
Je zou het kunnen proberen bij de Zoogdiervereniging.
Wellicht kunnen ze je verder helpen. Info over contactmogelijkheden onder de rode link.
het was in het bos, 6 , 7 cm.
Probeer je er nog even een foto bij te plaatsen, Monica? En vermeldt dan ook nog even de afmeting en in wat voor biotoop je het aantrof.