Ben benieuwd welk dier deze schade heeft veroorzaakt.
Het gaat om een kleine boom in een omsloten tuin binnen de bebouwde kom van Renkum/Heelsum. 500 m van de uiterwaarden van de Rijn
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Het wordt veroorzaakt door eekhoorns. Met name de schors van lijsterbes wordt als nestmateriaal gebruikt. De opbouw van een nest van een eekhoorn is als volgt: Buiten twijgen, daar binnen schors (om het water buiten te houden) en binnenin mos (soms met veertjes).
Dank voor alle reacties
Hans
loes63
Vast een kat.
meeney
Deze foto doet me denken aan een artikel dat ik onlangs heb gelezen over vechthonden, met foto's van soortgelijke beschadigde bomen.
De baasjes (als je ze zo kunt noemen) trainen hun honden oa op deze manier.
De kranten zijn recent opgehaald (oud papier) anders zou ik nog een foto kunnen posten.
erprast
boris1955 heeft volgens mij gelijk: de kat van de buren of die van Hans Kerkhoven zelf????????
pjjansen03
Dit heb ik eerder gezien. Waarschijnlijk een hond.
boris1955
een Kat ? In mijn tuin beschadigd de buurkat ook boompjes.
Cato2013
ik denk een bruine beer, haha, SUCCES EN SORRY HOOR.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Het wordt veroorzaakt door eekhoorns. Met name de schors van lijsterbes wordt als nestmateriaal gebruikt. De opbouw van een nest van een eekhoorn is als volgt: Buiten twijgen, daar binnen schors (om het water buiten te houden) en binnenin mos (soms met veertjes).
Dank voor alle reacties
Hans
Deze foto doet me denken aan een artikel dat ik onlangs heb gelezen over vechthonden, met foto's van soortgelijke beschadigde bomen.
De baasjes (als je ze zo kunt noemen) trainen hun honden oa op deze manier.
De kranten zijn recent opgehaald (oud papier) anders zou ik nog een foto kunnen posten.
boris1955 heeft volgens mij gelijk: de kat van de buren of die van Hans Kerkhoven zelf????????
Dit heb ik eerder gezien. Waarschijnlijk een hond.
een Kat ? In mijn tuin beschadigd de buurkat ook boompjes.
ik denk een bruine beer, haha, SUCCES EN SORRY HOOR.