2 weken geleden, tijdens PieterPad etappe 7 , zagen we in het plaatsje Sleen een overdadig bloeiende boom.
Voor het verslag leuk om de naam van die boom te weten.
Lida
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Nee hoor, het was echt een boom. Ik heb er een stukje uitgelicht en nu lijkt het een struik. Enne nog extra gecheckt op google afbeeldingen en mijn eigen ,wat onduidelijke foto vergroot , en ja hoor:: bloeiende lindeboom. Nog nooit zo overdadig zien bloeien.
Bedankt maar weer. Zonder jullie was ik nergens .
Lida
chelle
Oeps....dan zal die heerlijk ruiken.Ik neem aan dat die lage dat ook doen?
ivn-er
Volgens mij is dit een bloeiende linde en gezien de grootte van het blad ga ik voor klienbladige linde. Gr. Dick
chelle
Zie ineens dat roze.Waren dat de bloemen?Dan zou ik er helemaal naast zitten....
chelle
Zo te zien is het geen boom ,maar cotoneaster/dwergmispel.Maar eerlijk gezegd kan ik het toch niet goed zien toen ik de foto wat dichterbij haalde.Krijgen na de bloei besjes waar vogels weer dol op zijn.Kunnen zomaar spontaan opkomen.Mijn tuin staat er vol mee.Maar nogmaals ik hou een slag om de arm.
chelle
Zo te zien is het geen boom ,maar cotoneaster/dwergmispel.Maar eerlijk gezegd kan ik het toch niet goed zien toen ik de foto wat dichterbij haalde.Krijgen na de bloei besjes waar vogels weer dol op zijn.Kunnen zomaar spontaan opkomen.Mijn tuin staat er vol mee.Maar nogmaals ik hou een slag om de arm.
chelle
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Bedankt maar weer. Zonder jullie was ik nergens .
Lida