Ik dacht dat het gele bloemetje misschien herkenbaar was.
Ongeveer 40 cm hoog. Stond tussen andere bloeiende grassen.
Bedankt voor de reactie.
jeanette
Er zijn heel veel bloeiende grassen Hanneke, en dan moet je allerlei details kunnen zien, de hele plant, hoogte en waar. Dus graag meer informatie bij een vraag en altijd proberen een foto van de hele plant te maken.
Ook de lokatie is belangrijk; er is een Draviksoort die er op lijkt en zeldzaam is maar komt niet in de buurt van Beverwijk voor.
Met alleen de vraag wat iets is, kan ik je soms niet helpen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Obsidentify zegt: 87% 'zachte dravik'. ;)
Ik dacht dat het gele bloemetje misschien herkenbaar was.
Ongeveer 40 cm hoog. Stond tussen andere bloeiende grassen.
Bedankt voor de reactie.
Er zijn heel veel bloeiende grassen Hanneke, en dan moet je allerlei details kunnen zien, de hele plant, hoogte en waar. Dus graag meer informatie bij een vraag en altijd proberen een foto van de hele plant te maken.
Ook de lokatie is belangrijk; er is een Draviksoort die er op lijkt en zeldzaam is maar komt niet in de buurt van Beverwijk voor.
Met alleen de vraag wat iets is, kan ik je soms niet helpen.
zie hier, hier en hier.,
je zou het op het plantenforum van wrn. kunnen proberen. Wel eerst inloggen!
Wat jammer dat ik geen reactie krijg.