Blauwe kikker nu in beeld Hennie Dijk Stel Geplaatst op 19-07-2020 om 13:09 Deel op Facebook Deel op Twitter Nu het plaatje van de baluwe kikker
jeanette Geplaatst op 28-07-2020 om 09:21 Het artikel in de laatste link gaat over een Heikikker en geeft geen antwoord op de vraag die overigens al goed was beantwoord.
GeVeKa Geplaatst op 28-07-2020 om 01:01 Hier nog een artikelhttps://www.rtvoost.nl/nieuws/309742/Natuurliefhebbers-spotten-blauwe-kikkers-in-veengebieden
Cato2013 Geplaatst op 21-07-2020 om 16:01 zou hij/zij wel een vriendje krijgen of levenslang vrijgezel?Ben je mooi heb je er niets aan.
jeanette Geplaatst op 20-07-2020 om 22:37 Bedankt Hennie; dat is dan het zelfde verschijnsel dat beschreven is in het artikel wat ik als link bij mijn eerste reactie plaatste.
jeanette Geplaatst op 19-07-2020 om 20:14 Merkwaardig Hennie! ik vond een oud artikel (1996)over Blauw gekleurde Groene kikkers in Friesland . Het lijkt mij goed om de vraag + foto even bij Ravon op het bordje te leggen; zij zijn een kennisorganisatie voor reptielen, amfibieën en vissen.Hier contact info.En hier de regionale contacten.Laat je nog even weten wat hun reactie is?
Hennie Dijk Stel Geplaatst op 19-07-2020 om 13:11 En Nog een groter beeldik ben benieuwd ! wat gebeurd er als we deze blauwe prins zoenen?.....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Het artikel in de laatste link gaat over een Heikikker en geeft geen antwoord op de vraag die overigens al goed was beantwoord.
Hier nog een artikel
https://www.rtvoost.nl/nieuws/309742/Natuurliefhebbers-spotten-blauwe-kikkers-in-veengebieden
zou hij/zij wel een vriendje krijgen of levenslang vrijgezel?
Ben je mooi heb je er niets aan.
Bedankt Hennie; dat is dan het zelfde verschijnsel dat beschreven is in het artikel wat ik als link bij mijn eerste reactie plaatste.
hierbij de ROVON reactie
Merkwaardig Hennie!
ik vond een oud artikel (1996)over Blauw gekleurde Groene kikkers in Friesland .
Het lijkt mij goed om de vraag + foto even bij Ravon op het bordje te leggen; zij zijn een kennisorganisatie voor reptielen, amfibieën en vissen.
Hier contact info.
En hier de regionale contacten.
Laat je nog even weten wat hun reactie is?
En Nog een groter beeld
ik ben benieuwd !
wat gebeurd er als we deze blauwe prins zoenen?.....