Allen foto's in Nederland gemaakt of?
Hoi Allen,
Ik vroeg me af of er op de site alleen natuur-foto's uit Nederland geplaats mogen worden, wat ik kan begrijpen, of mogen ze ook in het buitenland gemaakt zijn zoals bijvoorbeeld Extremadura in Spanje of de Pyreneeën??
Gr Rob Stevens
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Bedankt voor de reacties.
Mooi, ik heb nog wat in petto.
Jullie kunnen nog wel enkele foto's verwachten......
zoals een de zwarte ooievaar en vale gier...
Groeten en fijn een jaarwisseling gewenst,
Rob Stevens
Hoi Rob , mijn naam is Michel Viskens en omdat ik er al 10 jaar woon plaats ik al jaren foto's gemaakt in Extremadura onder de naam Bonteklepper . Ik zorg er wel voor dat het foto's van soorten zijn die je in Nederland en België ook kan vinden . De foto's worden regelmatig gebruikt voor in bv een nieuwsvbrief of zoals nu met een steltkluut in Vroege vogels in het buitenland . Vriendelijke groet Michel .
Beste Rob,
Op onze fotopagina ligt onze focus op de Nederlandse natuur. Maar een incidentele foto die in het buitenland is genomen vinden we geen probleem. Dan is wel altijd fijn als bij de foto vermeld wordt waar die is gemaakt.
Toevallig zenden we deze zondag (31 december) een speciale uitzending uit over luisteraars in het buitenland. Mogelijk vind je dat leuk om te luisteren op NPO Radio 1: https://www.bnnvara.nl/vroegevogels/audio/602954
Fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Vroege Vogels redactie
Zie dat er wel vaker foto´s uit het buitenland geplaatst worden .
Lijkt me goed de vraag even via contact aan de redactie voor te leggen, dan weet je het zeker.