Aanval? Hannitsko Geplaatst op 24-07-2023 om 19:16 Deel op Facebook Deel op Twitter Wordt deze stippelmot aangevallen door een soort witte vlieg?(Windkracht 5 dus niet zo scherp)
jeanette Geplaatst op 26-07-2023 om 11:07 Dat kan ik niet goed zien op de foto Hanneke; ik zie wel iets geels, maar daar kom ik met deze foto helaas niet uit.
Hannitsko Geplaatst op 26-07-2023 om 01:42 Dat dacht ik eerst ook tot ik daar een kopje dacht te zien.Onderaan die bovenste vleugels.groet Hanneke
jeanette Geplaatst op 24-07-2023 om 20:27 Het lijkt mij zijn of haar eigen achtervleugel, Hanneke. Ze kunnen tenslotte vliegen en hebben 4 vleugels, waarvan 2 onder die met zwarte vlekjes.Je ziet ook nog de franje langs de vleugelrand. Zou door de wind veroorzaakt kunnen zijn .
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Dat kan ik niet goed zien op de foto Hanneke; ik zie wel iets geels, maar daar kom ik met deze foto helaas niet uit.
Dat dacht ik eerst ook tot ik daar een kopje dacht te zien.
Onderaan die bovenste vleugels.
groet Hanneke
Het lijkt mij zijn of haar eigen achtervleugel, Hanneke. Ze kunnen tenslotte vliegen en hebben 4 vleugels, waarvan 2 onder die met zwarte vlekjes.
Je ziet ook nog de franje langs de vleugelrand. Zou door de wind veroorzaakt kunnen zijn .