dubbele foto's
Hoe komt het dat ik regelmatig dubbele foto's van mezelf zie en als ik er dan een verwijder,is de andere foto ook weg.
met vriendelijke groet
Corrie Rijkelijkhuizen
Hoe komt het dat ik regelmatig dubbele foto's van mezelf zie en als ik er dan een verwijder,is de andere foto ook weg.
met vriendelijke groet
Corrie Rijkelijkhuizen
Van welke vogel zou deze veer kunnen zijn, gevonden in mijn tuin en is 27 cm lang.
zoals de titel al zegt. wat is dit voor vogel??
Gespot in Turkije, Kusadasi
Vanmorgen zag ik tot mijn verbazing een merel op afstand iets hards meerdere keren op de grond gooien om de inhoud eruit te krijgen. Is dit gedrag bekend van. Merels? Ik ken het wel van apen en eksters, maar dit had ik nog nooit eerder vernomen.
Wat voor vogeltje is dit ??? gisteren foto gemaakt
ik pink een traantje weg bij de gedacht aan de oude site
nee.....serieus
Een van onze collega's zag dit dode kuiken uit de lucht vallen in de buurt van Amsterdam. We hebben geen idee welke soort het is. Herken jij de soort?
Onder : vroegevogels.vara.nl/community/forum/post/9. Kan ik EVEN KEUVELEN nog niet terug vinden, hoe zit dat en hoe komt dat weer goed?
Gr van CoCo.
Hallo beste mensen,
Als ik ingelogd ben word ik begroet met de naam 'Mendrea'.
Ik heet Riet. Waar dit vandaan komt is mij een raadsel.
Geen man overboord hoor. Ik vind het alleen raar en vroeg mij af hoe dit nou kan?
Hartelijke groet,
Riet Mangnus
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.