beginnend vogelaar heeft bevestiging nodig
in Bilthoven gisteren gezien, welke roofvogel?
in Bilthoven gisteren gezien, welke roofvogel?
In onze tuin zijn al een poosje ook Kauwen neergestreken.Ze zijn wel mooi en pittig, met mooie oogjes , maar ze zijn bijdehand en reuze brutaal en agressief. Hun gedrag sla ik wel gade maar ik krijg steeds meer moeite met die kauwen, ze jagen onze kleinere vogels weg en ook vechten ze met onze tort...
Ik heb een aquarel gemaakt van een van jullie foto’s dat ik op pinterest vond. Mijn vraag is of dat ok is en hoe ik de bron best vermeld. De foto van de aquarel is aangehecht. Mvg Andreas Weiermann
Wij wonen in Zuidhorn (ten westen van Groningen) en we hebben gedurende drie dagen in de ochtend een heel speciale roffel van een specht gehoord: De roffel was heel onregelmatig en ook vrij langzaam.We vragen ons nu af van welke soort specht dit geluid kan zijn.
Hoe gaat dat in zijn werk met foto's die je zelf hebt getrokken voor op Instagram account van vroege vogels te krijgen
Hoe gaat dat in zijn werk met foto's die je zelf hebt getrokken voor op pagina van vroege vogels
welke bsijs is het
foto 2
ik stuur 2 foto's in
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.