welke vogel is dit?
Welke vogel is dit?Helaas slechte foto, zat erg ver wegvandaag net buiten Doetinchem.Stuk groter dan merel
Welke vogel is dit?Helaas slechte foto, zat erg ver wegvandaag net buiten Doetinchem.Stuk groter dan merel
Mijn vraag is of het een raaf of een kraai. Zuidlaardermeer gebied.
Geert
Aan het vlieggedrag zou ik zeggen; kiekendiefZit ik goed met blauwe kiekendieven vrouwen?vandaag in weilanden buiten Duiven (gld)
Kan deze eend niet vinden, lijkt een beetje Smient maar kleur snavel is dan volgens mij rood.
Waarom wordt deze ibis zwart genoemd? Hij is toch duidelijk bruin!
Enkele jaren geleden zagen we in Bretagne wel zwarte ibissen. Dat was in de zomer. Verkleurt de ibis misschien in het najaar/winter?
xx
Vandaag langs de Maas in Venlo deze Soep - parkgans een nest met eieren, dit kan toch eigenlijk niet, of komt dit vaker voor ?GroetPiet
geelgors of sijsje?gisteren een stuk of 20 in een aantal hoge berken, Pesse (Dr)
Vandaag in Zuid-Afrika. Wie weet welke vogel dit is?
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.