Wat voor wants?
Wie weet wat voor wants dit is? Liep op de kliko, 30-06-2017. Vlak over de grens in België bij Eindhoven, provincie Antwerpen.
Wie weet wat voor wants dit is? Liep op de kliko, 30-06-2017. Vlak over de grens in België bij Eindhoven, provincie Antwerpen.
Dit kleine bijtje (plm. 1.5 cm lang) komt graag in de bloemetjes van de geraniums en zit daarin soms wel een minuut heel stil, in plaats van ijverig nectar en stuifmeel te verzamelen. Vraag 1. hoe heet deze bij? Vraag 2. Waarom houdt het beestje pauzes tijdens het werk.
in mijn tuin kwam ik deze "wesp" tegen er waren meerdere exemplaren en waren constant aan het heen en weer vliegen met hangend pootjes,ik heb gezocht maar kan er niet achter komen wat voor soort dit is.
Hallo,
Zou graag willen weten welk kevertje dit is. En of het schadelijk is voor de moestuin.Gevonden op terras onder de overkapping. Locatie is vlakbij het natuurgebied De Groote Peel.
MvG
Folkert Bakker
dit diertje zat gistermorgen opeen muur van mijn huis. ik ken de naam niet ,weet iemand dit voor mij?
hoe heet het diertje dat naast mijn voordeur op een steen aan de muur zit? nooit eerder in het echt gezien.
Geschoten langs de A28, slechts één exemplaar.Wie weet welke rups dit is?
Met het blote oog zag ik iets langwerpig groens op deze margriet in de Peut bij Barneveld. Op de laptop zag ik 2 groene beestjes. Kan iemand hier iets over zeggen?
Vanmiddag trof ik dit bruingrijze vlindertje aan op De Peut (GLK) bij Barneveld. Het fladderde laag over de grond.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.