Welke nachtvlinder?
Maar opnieuw gedaan (uploaden foto ging mis): Deze fraaie nachtvlinder gezien in de lage Spaanse Pyreneeen (in de publiek toilet). Wie weet welke het is?Bij voorbaat dank,Ton
Maar opnieuw gedaan (uploaden foto ging mis): Deze fraaie nachtvlinder gezien in de lage Spaanse Pyreneeen (in de publiek toilet). Wie weet welke het is?Bij voorbaat dank,Ton
Deze fraaie nachtvlinder gezien in de lage Spaanse Pyreneeën onlangs. Welke is het? Vast veel dank voor de reactie.Ton
Na een uur zoeken op internet en in mijn dag en nachtvlinder boeken zoek ik mijn toevlucht maar weer tot het forum. Is dit een spanner. Ik zag hem afgelopen weekend in de wei in de Echtenerveenpolder.
Mensen, ik kom er op mijn zoektocht niet uit. Dit vlindertje zat tegeneen muur grenzend aan onze tuin.
wat is dit voor vlindertje?heb hem nog nooit hier in de tuin gezien.
Deze vlieg zat op mijn nieuwe trui en liet zich niet verjagen. Met een lange tong "likte" hij steeds aan de trui.Wat is dit voor een vlieg en waarom likt hij aan een trui?
Kent iemand deze vlindersoort ?
Wat is dit voor een mooie vlieg?
Wat is dit voor een mooie vlieg?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.