Wat is dit?
Deze vlieg zag ik in natuurgebied Kampina.Welke is het?
Welke bij is dit? Ik zag deze in natuurgebied Kampina in Brabant.
Wie kent dit beestje bij naam? En wie zou mij kunnen vertellen welke website hier voor het beste kan gebruiken? En hoe weet ik of het een vlieg, bij enz. is? Ik ben zeer geïnteresseerd, maar vind het ook erg moeilijk.
Ook op Kampina gezien deze vlieg. Wie kent hem bij naam?
Deze vlieg zag ik in natuurgebied Kampina, of is het geen vlieg?Wie weet de naam van dit beestje?
Welke "sluipwesp" zit in mijn tuin, bij het zitje is ie op zoek in gaatjes van een oud stuk hout tot ook in de houten meubels worden onderzocht.Gasteruption assectator deze naam heb ik gevonden maar verder kom ik niet.vr. groet Marijke
deze kleine bewegelijke vlieg gespot, door het geel viel hij op, ongeveer 1 cm groot, Raamdal, bij het water onder de bomen, dacht aan een fobzweefvlieg, maar daar staat deze niet bij, dus wat wel. Gr. Jan
Welk kevertje of torretje is dit.De mooie tekening op het schild verraste mij in hoge mate.Hij kwam op mijn been zitten in onze parktuin in Marssum, een paar weekjes geleden.(Friesland)
Vriendelijke groet, Lucie
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.