Zompsprinkhaan of krasser?
Is dit een zompsprinkhaan of een krasser? Gezien in veengebied op 13 juli. In de Echtenerveenpolder
Is dit een zompsprinkhaan of een krasser? Gezien in veengebied op 13 juli. In de Echtenerveenpolder
Is dit een veel voorkomende nachtvlinder/mot en hoe heet hij? Hij zat vanmorgen vroeg buiten aan de deurpost en heeft zich sindsdien hooguit drie centimeter verplaatst, terwijl inmiddels al de hele middag de zon erop staat. Ik kon er op internet geen afbeelding van vinden. Alvast hartelijk dank....
Reeds in april genomen, Raamdal nabij water, ongeveer 4mm groot, zeer bewegelijk, metaalachtig. Gr. Jan
Van welke vlinder? Midden in ons dorp (s-Gravenzande) in een achtertuintje.
Ik kwam deze sprinkhaan tegen onder een blad. Hij is nog transparant en zijn ruggengraat is hier zichtbaar. Is hij mogelijk net geboren?
Deze vlieg zag ik ook in de vlindertuin in Waalre, welke is het?
Deze mug? zag ik in een vlindertuin in brabant, hoe heet die?
Wie weet welke wants dit is?
Wie weet de naam van deze micro? Ik ben al meer als een uur aan het zoeken geweest, maar nog niet gevonden.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.