Welke soort is dit?
Wie weet welke soort krekel(?) dit is? Nog nat van de regen, mogelijk geeft dat wat andere kleuren.
Wie weet welke soort krekel(?) dit is? Nog nat van de regen, mogelijk geeft dat wat andere kleuren.
dit slakje is ongeveer 2 cm.kruipt sinds 2 dagen rond in de beplanting rond de vijver.
wat is dit?hij zat in een plant bij de vijver.het was ongeveer 7 cm.
Deze cicade vond ik op een blad. Ik weet verder geen byzonderheden. Kan het niet op de sites en boeken vinden.
Dit insect zat op een boom en ontdekte ik later op de foto. Want er zat een wants die ik wilde fotograferen. Gewoon onderweg in het buitengebied in Brabant.
Deze wesp zag ik in het buitengebied van Schijndel. Maar wespen hebben toch zwarte antennes? Deze heeft het uiteinde een beetje oranjeachtig. Is het dan toch wat anders of kan dat gewoon?
Op 16 aug. deze Snorzweefvlieg waargenomen in onze tuin in Dordrecht. Hij heeft vrij brede banden, maar opvallende is zijn stompe achterlijf.Is hij onvolgroeid of wellicht een misvormd?
Dit beestje zat tegen een boom in het buitengebied van Schijndel. Ik vind het een mooi beestje maar tot welke categorie behoort het of wat is het?
Deze zweefvlieg zat ook in de natuurtuin in Bergeijk. Zou het een Bessenbandzwever kunnen zijn?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.