vreemd beestje op plant
Wie weet de naam van dit beestje Het zat op een bladstengel en het is ongeveer 3 cm groot
Wie weet de naam van dit beestje Het zat op een bladstengel en het is ongeveer 3 cm groot
Wie weet welke rups dit is?
Deze libel zat gister op een schutting aan een bosrand van Ter Apel te zonnen. Ik kom hier niet uit. Wie weet de naam? Met vr. gr. Henk.
Dit beestje zag ik vandaag in mijn tuin.Hij zat in een kleine Distelbol.het beestje is 1á 1/2 millimeter groot...ik dacht eerst dat ik een spinnetje zag...maar dit is wel een heel vreemd beestje.misschien weet iemand wat het is...met vriendelijke groet,Hennny Pen...
Hier woont ook wat in een berkenblad maar heeft er twee tegen elkaar geplakt wie weet wat het is 28 sept op de heide.vr. groet Marijke
28 september gezien welke larve rups doet dit?
Insect op bijgevoegde foto kwamen we vorige onlangs tegen in onze tuin. Onze gidsen brachten geen uitkomst; weten jullie wat voor insect het is ?Alvast dank en groeten, Hans de Jong
Dit dikkopje zag ik ook in de bergen op Corfu. Ik vind het erg moeilijk om deze te determineren.
Dit insect zag ik in het zuiden van Corfu bij een heel groot meer. Ik heb meerdere foto's, ook van de kop, maar ik weet niet hoe ik er meerdere kan plaatsen?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.