Wat is dit?
Deze libelle zag ik in juli in een bos in Waalre, Noord-Brabant. Wat voor een soort is het?
Deze libelle zag ik in juli in een bos in Waalre, Noord-Brabant. Wat voor een soort is het?
Wie kent deze nachtvlinder. Gefotografeerd in juli en zat tegen een witte muur in Waalre. Ik dacht zelf een aglossa pinguinalis???
Wie weet wat dit is? Het is gefotografeerd in juli in een bosrijke omgeving. Ik dacht aan een cicade of boktor, maar die zijn het niet.
Tegen het glas van ons appartement in Barneveld zat dit beestje. Ik kan hem niet vinden in mijn insectengidsen...
Vanmorgen zag ik deze vuurwants heel behendig dit balletje meevoeren, wat zou het kunnen zijn? Nest van een spin, anders.
Vermoed een spanner, maar welke?
Deze uil heb ik genomen in mei in Hongarije. Waarschijnlijk komt hij niet in Nederland voor. Is er toch iemand die deze uil een naam kan geven, want dat zou mooi zijn. Alvast bedankt voor de moeite.
Vandaag gezien in Barneveld.
Gezien ,zwart oranje wespen? In Frankrijk Ongeveer vier cm groot Die een dode muis op atenwie weet hoe deze heten , ik kan ze niet vinden op internetvr groet lennie
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.