Welke spin is dit?
Weet iemand welke spin dit is op een groepje zwavelkopjes?
Weet iemand welke spin dit is op een groepje zwavelkopjes?
Kan iemand mij bevestigen dat deze kauw geen emelt of engerling heeft gevangen?Ik heb namelijk vorig najaar nieuwe zoden moeten leggen.
11-11-2020
In de ochtend.
Wat zijn dit? En hoe komt het midden op straat terecht?
Het lag als een hoopje op straat. Een aantal was bezig om tussen de voegen de grond in te gaan.
Deze libel zag ik zondag zitten tegen de barst van een boom. Wie weet zijn naam? Bedankt alvast. Dina2014
Is dit een spinnenweb?
Deze tor liep vanavond over ons tuinpad. Grote tor ongeveer 5cm.Ik kan geen loopkever vinden die zo groot wordt en hier kan voorkomen.Als het de grote spinnende watertor is wat doet die dan op het land?Plaats, Wormer NH
Deze tor liep vanavond over ons tuinpad. Grote tor ongeveer 5cm.Ik kan geen loopkever vinden die zo groot wordt en hier kan voorkomen.Als het de grote spinnende watertor is wat doet die dan op het land?Plaats, Wormer NH
Er liep vandaag een bruin beestje in mijn hal, ik herkende het echt niet. Ik had graag een foto bij willen voegen maar bestand kiezen werkt niet. Dat is jammer. Denk dat het een geleedpotigen is.
Beste mensen, sinds ruim een jaar hebben wij last van bedwantsten in ons tuinhuis. Diverese pogingen om deze beestjes kwijt te raken zijn mislukt. Een professioneel bedrijf heeft meerdere (5!) pogingen gedaan om ze chemisch en met stoom uit te roeien. Vanzelfsprekend hebben we zelf ook het nodige on...
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.