1. Ik heb geen tickets ontvangen.
Vul in het contactformulier je naam, e-mailadres, het programma en bijbehorende datum van de uitzending/opname en wij zullen deze nasturen.
2. Ik wil de naam op het ticket dat ik heb besteld graag wijzigen.
Vul het contactformulier met daarin de volgende gegevens:
- Het programma waarvoor je tickets hebt besteld.
- De naam die op dit moment op het ticket staat
- De naam die op het tickets moet komen te staan.
3. Ik heb wel een factuur ontvangen, maar mijn tickets zijn nog niet binnen.
Het kan zijn dat het versturen van de tickets soms iets langer duurt dan de factuur. Mocht je na twee dagen de tickets nog niet in je mail hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.
4. Ik heb een opmerking/vraag over de inhoud van een programma, kan ik dit bij jullie kwijt?
Wij gaan hier helaas niet over, dus het heeft geen zin om hierover een mail te sturen.
5. Wat moet ik doen als ik niet in de gelegenheid ben om mijn ticket uit te printen?
Het is niet nodig om je ticket uit te printen. Bij aankomst kun je via je smartphone je ticket laten scannen door een van onze gastvrouwen/heren. Ook kun je de quitclaim bij aankomst tekenen. Mocht je geen smartphone hebben, kun je je ticket ook geprint in zwart/wit laten scannen.
6. Ik woon in het buitenland, maar wil graag een opname bijwonen. Hoe kan ik betalen?
Helaas ben je niet in de gelegenheid om tickets te bestellen. Vul het contactformulier in met de volgende gegevens en dan zullen wij de factuur en tickets naar je toesturen. Gegevens:
- Het programma waarvoor je tickets wilt bestellen.
- Het aantal tickets dat je wilt bestellen.
- De NAW-gegevens van jezelf en de personen waarmee je komt.
7. Ik word niet herkend als BNNVARA-lid maar dit ben ik wel, hoe kan dit?
De ticketshop valideert je lidmaatschap op basis van de adresgegevens. Het kan zijn dat je niet herkend wordt, onze excuses. Vul het contactformulier in met je gegevens en dan helpen wij je graag verder.
8. Mag ik mijn jas en tas mee naar binnen nemen in de studio?
Het is niet toegestaan om je jas en tas mee de studio in te nemen. In de meeste gevallen is er een garderobe aanwezig. Let op! Deze is vaak onbewaakt, dus laat je waardevolle spullen zo veel mogelijk thuis.
9. Zit ik standaard naast mijn gezelschap in de studio?
In de meeste gevallen kan je gewoon naast je gezelschap zitten. Een enkele keer komt het voor dat je apart moet zitten. De definitieve placering vindt plaats in de studio, dus wij kunnen je van tevoren helaas niets beloven.
10. Ik kan onverwachts niet meer bij de opnames aanwezig zijn. Wat moet ik doen?
Geef dit dan zo snel mogelijk door aan de Publieksservice via tickets@bnnvara.nl of bel naar 0900-0123 0ct p/m (alleen bereikbaar tijdens kantooruren).
Tickets & Tarieven
Na je bestelling van een ticket van een BNNVARA-programma kan je eenmalig worden benaderd voor een ledenwerfactie.
Bij sommige programma’s is er de mogelijkheid om na afloop van je aankoop eenmalig je ticket te verzilveren voor een BNNVARA lidmaatschap.
Kinderen voor Kinderen De Grote Show
Vragen over de kaartverkoop voor Kinderen voor Kinderen De Grote Show kunnen wij niet beantwoorden - dit gaat via Paylogic. Neem contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.com.
BNNVARA Tickets