Wij hebben juli 2014 2 banken gekocht bij seats and sofas. Er werd ons toen verteld over de 12 tot 14 weken levertijd, helaas werden onze banken pas na 16 weken geleverd. Eind oktober 2014 kregen wij onze banken.
Ruim anderhalf jaar hebben wij heerlijk kunnen zitten op onze banken, tot in de zomer van 2016 er problemen ontstonden in de driezitsbank. De kussens begonnen door te zitten. Daarom zijn wij op 5 september 2016 naar seats ands sofas deventer gegaan om te overleggen hoe dit probleem opgelost ging worden. We werden toen doorverwezen naar de website waar wij een formulier in moesten vullen. Dit hebben wij meteen gedaan en hebben hierbij wat foto's toegevoegd. Seats and sofas heeft ons toen een brief gestuurd waarin vermeld stond dat wij de bank naar de vestiging in deventer moesten brengen op een bepaalde datum. Op die dag zou Holland Meubel Repair naar de bank kijken en de bank repareren. De conclusie was dat de lijm in de zitting los zou laten. De bank is toen anderhalve week in Deventer geweest waar deze opnieuw verlijmd zou worden. Helaas na 4 weken kwam hetzelfde probleem weer terug. We zijn weer naar de winkel geweest en na een pittig gesprek hebben wij voor elkaar gekregen dat Holland Meubel Repair nu bij ons thuis zou komen om naar de bank te kijken. Er is inderdaad een medewerker van HMR bij ons thuis geweest en kwam weer met de conclusie dat de lijm los liet en de zitting weer opnieuw verlijmd moest worden. De bank moest hiervoor naar het atelier in Rotterdam.
De bank is bij ons thuis opgehaald en is ruim 2 weken in Rotterdam geweest. Hier zou de zitting uit de bank zijn gehaald en opnieuw verlijmd. Wij hebben de bank op dinsdag terug gekregen en helaas na 3 dagen ontstonden er weer problemen.
Weer terug naar Seats and Sofas, weer een pittig gesprek volgde. Nu kwam Seats and Sofas met de oplossing om een nieuwe vulling in de bank te zetten. Holland Meubel Repair zou hiervoor weer bij ons thuis komen en deze vulling terplekke op maat maken voor onze bank. Maar dit was helaas niet zo. De medewerker van Holland Meubel Repair heeft de vulling van de bank meegenomen en heeft de rest van de bank laten staan. De vulling zou in Rotterdam besteld worden en zou met 2 a 3 weken bij ons geleverd en geplaatst worden. Wij zijn ondertussen 3 weken verder en er is nog geen zicht op wanneer de vulling geleverd wordt.
We zijn nu al met al ruim een half jaar bezig en het probleem is nog steeds niet opgelost. Wat kunnen wij nog doen?