Wij hebben bij Cookinglife een serviesset besteld. Helaas is deze niet naar wens en hebben wij deze retour gestuurd. Zij weigeren nu echter de retour te accepteren omdat wij de doos waarin het servies was ingepakt, extra hebben dichtgeplakt met ducttape. We hebben dit juist gedaan om te voorkomen dat de doos opengaat tijdens vervoer van het retourpakket. De ducttape was gemakkelijk te verwijderen. Zij geven echter aan dat er waardevermindering is omdat de doos niet meer in de oorspronkelijke staat is. Nu mag een webshop een retour niet weigeren om een beschadigde verpakking, dat hebben we al gevonden. Zij verwijzen echter naar hun retourbeleid waarin ze dit hebben vermeld. We overwegen naar de geschillencommissie te stappen. Weet iemand of dit zinvol is? (Gezien de kosten van een verzoek). Of heeft iemand andere tips (die qua kosten in verhouding staan met de kosten van een serviesset).
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.