NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidl shop zeer slechte service en zeer slechte reviews

  •  
21-04-2020
lees eens de slechte reviews op trustpilot of hier niet eens wat aan gedaan kan worden
als je contact wil hebben met de site via email of telefoon je word gewoon afgescheept met standaard emails en per telefoon krijg je iemand die nergens verstand van heeft en kan je nergens mee helpen
ze komen met leugens en nemen nooit eens contact met je zelf op je kunt bestellingen niet wijzigen als het nog niet verstuurd is je moet wachten tot het geleverd word als het al geleverd word je kunt ook niet annuleren en geld terug kun je al krijgen na retour produkt (als dat dan geleverd krijgt dat is maar de vraag) dus niets geleverd geld kwijt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.