Ik ben nu al een paar x getuige geweest van hoe kassa medewerkers en klantenservice medewerkers in filiaal City Plaza aan de Passage 65 klanten uitscheldt en achter hun rug om belachelijke maakt. Het gaat om uiterlijk, handicaps etc., maar ook om vragen die het personeel blijkbaar niet zinnen ,maar gewoon bij hun werkzaamheden horen.
Wanneer je dit na diverse keren gezien te hebben en ook een keer ondervonden te hebben dan maar vraagt om de manager te spreken te krijgen dan beweren personeelseden in kwestie dat deze niet aanwezig is.Als je dan de volgende dag belt verklaart de manager doodleuk wel in de winkel aanwezig te zijn geweest op dat moment. Via de chat van ah wordt je klacht ook afgewimpeld. Tel nr. van de filiaalmanager kun je zogenaamd niet krijgen en ook email adres niet.
We roepen allemaal schande van het gedrag van een zekere zangeres in deze winkelketen maar het personeel laat zich beslist ook van een slechet kant zien is mer en meer mijn ervaring op deze locatie. AH is overmatig duur en super onbeschoft is dan ook mijn conclusie.
Compleet verbijsterend dat de grootste winkelketen van Nederland zo met klanten omgaat. Heeft u soortgelijke ervaringen in deze winkelketen?