In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen (mail, contactformulier, retourformulier, afspraak maken,...) om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te betalen, daarop komt enkel een automatisch ontvangstbericht "we nemen zo snel mogelijk contact met je op" en daarna niets meer. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Gisteren naar de fysieke winkel gereden vanuit Antwerpen, volgens de website moest die open zijn (na anderhalve maand sluiting wegens verbouwingen), maar de rolluiken waren omlaag en er hing een papier dat er nog steeds verbouwingen waren. Nochtans geen werklieden te zien. Er stond nog een andere gedupeerde klant die ook al maanden wacht en vandaag een afspraak had! Hij had gezien dat de rolluiken eerst open waren toen hij met de auto passeerde, maar daarna terug dicht gingen. Intussen houden ze een "opruimingsactie" (want de online winkel bleef open tijdens de verbouwing) met onder andere dezelfde speakers die ik in februari besteld heb, alsof ze er te veel in stock hebben?! Zie screenshot gemaakt begin augustus. Nog steeds "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Dat is geen opruimingsactie maar een oplichtingsactie. Te zien aan de reviews op Google en op 5-sterrenspecialist ben ik ver van de enige waarbij ze niet leveren en bovendien niet reageren op enige poging tot contact. Hoe krijg ik mijn geld terug van deze charlatans?