BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Bijdrage door gebruiker
18-04-2024
10 reacties
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus niet te doen. Het ene lullige voorstel na het andere.

Ik heb op de website gezien dat ze na mijn klacht de omschrijving van de rugzak hebben aan gepast. Dus ze begrijpen op een bepaalde manier wel dat er iets niet goed is.

Heb ik recht op geld terug?

Ze willen de rugzak opsturen naar de fabrikant . en dan de fabrikant....wat......ik wil die tas niet eer en ik wil ook geen vervanger want die tas heeft wel meer probelemen en ik wil gewoon geld terug en iets nieuws kopen. Hoe moeilijk kan t zijn? Ik wil niet weken wachten op een fabrikant.

Ze zeggen dat ik geen geld terug krijg omdat ik pas klaagde na 6 weken, tja toen was pas de regenbui en toen pas mekrte ik dat de tas niet waterdicht is.
En `ze zeggen dat ik geen recten heb omdat het nu 6 maanden later is. Tja ik was op reis.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.