BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wasmachine

Bijdrage door gebruiker
26-01-2014
11 reacties
Geachte heer mevrouw

Dit heb ik naar neckerman gestuurd ivm klacht wasmachine.
En ik heb ook extra garantie gekocht.

Bij deze dien ik een klacht in ivm wasmachine.
En ik word zeer slecht behandeld. Ik heb 3dec 2013 een wasmachine gekocht
Whirlpool Nevada 1400 wasmachine
Art.nr.: 48232600000. heb geen schade of iets raars aan de machine gezien aan de buiten kant. anders had ik natuurlijk meteen gebeld. ik wil geen beschadigde spullen.7 januari staat de keuken blank met water wat uit de machine komt. ik bel meteen de volgende dag op naar jullie met de klacht dat er water uit het machine naar buiten komt. geen probleem komt een monteur langs duurt bijna 2 weken voor iemand komt 2 weken niet kunnen wassen. monteur van whirlpool komt kijken naar de wasmachine ivm de klacht. monteur ziet ook niets raars aan het machine dus maakt de machine open. en de monteur ziet een scheur in de kuip zitten. en monteur ziet dan ook ineens een heel licht deuk en de zijkant en zegt meteen tegen ons. bel neckerman maar. want het is een transportschade. en monteur zegt je heb zeker recht op een nieuwe. ik bel naar necherman . en krijg te horen van een van jullie medewerkers. word nikt betaald en geen garantie bent te laat met reageren met klacht. maar ja ik had ook geen klacht tot 7 januari dan kan ik ook niet aan de lijn hangen voor een klacht.dus hopende door jullie met dit schrijven nog een nieuwe wasmachine te krijgen. zo niet wacht ik met het voort zetten van de maandelijkse betaaling . en schakel ik mij rechtsbijstand in. want ik laat het hier niet bij zitten hopen uw genoeg te hebben geinfromeerd groeten peters

Dit is hun antwoord


Beste mevrouw Peters,

Vervelend dat u problemen heeft met uw wasmachine.
We hebben navraag gedaan bij Whirlpool, zij geven aan dat de reparatiekosten ongeveer EUR.400.- zullen zijn.
Hieronder vind u de bevindingen van de monteur in het reparatierapport:
scheur in kuip door transportschade slang gescheurd

Uw wasmachine is geleverd op 3 december, u heeft getekend voor onbeschadigde ontvangst.
U heeft geen melding gedaan binnen de zichttermijn van 14 dagen van een beschadiging/ en of scheur.
Neckermann.com is niet verantwoordlijk voor schade die later ontstaan kan zijn.

De kosten voor reparatie zijn hoger als het aankoopbedrag. Wij willen u daarom tegemoetkomen door 15 procent korting aan te bieden
op de aankoop van een nieuwe wasmachine bij Neckermann.com. Wellicht kunt u uw eigen verzekering inschakelen voor schade.

Niet normaal toch wat kan ik nu verder doen.
Met vriendelijke groet fam peters

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.