In oktober heb ik via internet een bestelling gedaan van een Kattenbak en ontwormingskuur. Tussentijd werd de connectie onderbroken en ben opnieuw begonnen. Ik kreeg dus twee maal dezelde levering. De tweede levering wilde ik retourneren maar er zat geen retournerings bon bij terwijl deze firma daar wel reclame mee maakt. De kosten voor het retoursturen bedroegen rond de € 7,00.
Besloot de zending als reserve te houden en heb twee maal betaal rechtsreeks aan Medpet. Daarna kreeg ik aanmaningen toegezonden van Afterpay. Ik heb diverse malen contact gehad met Medpets en afschriften van de betalingen gezonden waarop ik excuses kreeg en uitleg dat dit kwam doordat Medpets achterstand had van de administratie. Twee dagen gelden kreeg ik wederom een aanmaning van Afterpay. Heb beide bedrijven, zowel Medpets als Afterpay geinformeerd dat de rekeningen reeds in oktober betaald zijn en ik geen achterstand in betaling heb met het vriendelijke verzoek te stoppen met onterrechte aanmanigen te sturen.
Vandaagdit bericht ontvangen van Medepets "We zien dat de betaling van je bestelling via Afterpay loopt. Helaas kunnen wij systeemtechnisch niet in de boekhouding van Afterpay. We raden je aan contact met hen op te nemen. Zij kunnen je een nieuwe factuur met de betaalgegevens toesturen."
Het is toch van de zotte dat Medepets het probleem bij de klant neerlegt terwijl zijzelf Afterpay hebben ingeschakeld en nu van de klant verwacht dit op te lossen?