hallo,
wij hadden voor vandaag 25 augustus een vlucht om 7:10 staan naar Valencia. Deze boeking is oorspronkelijk van de paasvakantie en hebben toen deze omlaten boeken naar deze dag. (reis van 25 augustus tot en met 30 augustus).
24 augustus is bekend geworden rond 17 dat heel spanje oranje werd vanaf dinsdag 25 augustus. Wij hadden alles al geregeld , zelfs de hond weggebracht naar zijn opvang. we stonden zelfs ingecheckt.
Wij hebben gebeld en hebben ons laten uitchecken. hierna konden wij wijzigigen, vanwege dat ik nog een vergadering had en dit samen wilden wijzigen hebben we rond 22 uur dit proberen te doen. (normaal is dit redelijk op tijd je kunt tot 2 uur voor de vlucht wijzigen). We hebben een datum gekozen en al en wilden naar betalen, omdat er een kleine bijkomende kosten waren. hierop kregen we een melding dat wij iets speciaals hadden geboekt (wat niet het geval was; vermoed de wijziging van de vorige keer) en dat wij de service centre moesten contact opnemen. Wil nou dat deze na 22 uur niet meer bereikbaar is.
dus zat niks anders op om dan de volgende dag te bellen vanaf 8 uur, want dan is die pas open.
Nu kregen we het antwoord dat de vlucht al was gegaan en hierdoor wij als no show up gezien werden en dus annulatie van de vlucht. Ze konden verder niks doen en we konden de terugvlucht wel nog omzetten. Dit is niet handig natuurlijk. We hebben een klacht ingediend, maar wat zijn onze rechten hierop?? Wij hebben niks kunnen wijzigen door een site foutmelding. We hebben de klacht al bij Transavia neergelegd.
mvg desiree