Geachte redactie ik heb een KLM vlucht geboekt vanwege het overlijden van mijn schoonzuster in Canada ( Vancouver )
Op 20-12-2015 13.30 uur vertrokken en aangekomen op 20-12-2015 14.20 uur.
Vandaar naar mijn broer zijn huis gegaan en daar zou ik blijven tot 8 -01-2016.
Helaas was de toestand van mijn broer door behoorlijke dementie zodanig dat al gauw bleek dat door agressiviteit naar mij toe in de eerste twee dagen, dat het niet verantwoord was om daar terwille van mijn eigen veiligheid daar tot 8-01-2016 te blijven.
Hij bedreigde mij een aantal keren, dus blijven tot 8 januari was geen optie.
Ik had een ticket van 20-12-2015 tot verblijf 8-01-2016. € 1108,,95
Contact opnemen met de KLM was niet mogelijk want mijn broer zijn telefoon was geblokkeerd voor het buitenlands telefoneren.
Daar mijn zoon ook bij mij was en de zondag daarop terug zou gaan was voor mij de optie dan ook te gaan.
Hij had een laptop mee zodat een online boeking de enige optie was.
Dus ik had twee boekingen in dezelfde periode, een van 20-12-2015 / terug op 8-10-2016 en de tweede ticket € 1281,06 door omstandigheden van een onveilige situatie op 27-12-2015 naar Nederland (Amsterdam )
Thuis gekomen contact opgezocht met de KLM en daar heb te horen gekregen dat restitutie niet mogeljik was.
Ik had maar moeten bellen voor omzetting van de vlucht terwijl ik niet naar nederland kon bellen.
Ook nog naar het reisburo geweest in onze plaats maar ook dat was vanwege regels in de klasse U niet mogeljik.
Ook via de doorlopende reisverzekering was ook niet mogelijk om iets terug te krijgen terwijl ik ten aanzien van deze omstandigheden daar toch zelf niets aan kon doen, zoals het gelopen was.
Hopelijk kunt jullie iets voor mij doen.
Hoogachtend.
J.
[edit redactie - privégegevens verwijderd]