Op 7 mei heb ik voor mijn moeder op internet rolgordijnen besteld en betaald.Het betrof 4 rolgordijnen met schulpen rand. Een week later werden de gordijnen al bezorgt. Wat een service dacht ik nog. Toen ik de rolgordijnen uit de doos haalde bleek dat er geen schulp rand aan zat.Direct gebeld met degene bij wie ik het besteld had. De meneer aan de telefoon zei dat je het probleem moest voorleggen via het contact formulier op hun site. Zo gezegd zo gedaan en vlak daarna kreeg ik antwoord terug. Er was een fout gemaakt vertelden ze,de volgende dag zou ik bericht krijgen hoe dit zsm mogelijk opgelost zou worden door hun.Tot op heden nog steeds geen bericht gekregen. Diverse keren gemaild waarom ik geen antwoord krijg, maar zelfs daar reageren ze niet op. Vanmorgen gebeld en weer het probleem uitgelegd, zou vandaag iets horen is me beloofd. Helaas ook weer geen bericht van hun.
Mijn vraag wat kan ik doen als er geen oplossing geboden wordt. Ik heb dus niet de rolgordijnen gekregen die ik besteld heb