Vervanging keuken woningbouw.
IK huur sinds 2004 een nieuwbouwwoning van
Y mere. Ik ben de eerste bewoonster.
Over de jaren zijn ze een aantal keer langs geweest voor reparaties van de keukenblok.
2021 was het weer mis. De bovenkasten waren gaan hangen ipv van destijds te vervangen hadden 4 geleden ze een tijdelijke reparatie gedaan.
Vorige jaar kwamen er meer problemen bij. De kastjes hingen weer. De kraan lekte, de deuren hingen scheef, ladegeleider waren niet goed. Ik heb contact gehad met Y mere voor een reparatie verzoek. Er is iemand geweest en die heeft vastgesteld dat de vorige reparaties die gedaan waren niet correct waren.
De kastjes weren erafgehaald en hij zag gelijk het probleem. Hij belde Leverancier voor nieuwe kastjes met ophangsysteem. Ik kreeg te horen dat de kleur uit de handel was en nergens meer te krijgen was. De ladegeleiders moesten besteld worden.
Ik vroeg de monteur kan er niet een nieuwe keukenblok besteld geplaatst worden.
Hij pleegde een telefoontje met mijn verzoek en kreeg nee te horen. Ik heb zelfs aangeboden om een gedeelte te betalen zodat zij niet voor alles zouden opdraaien. Hij gaf mij zelfs een nr die ik kom bellen van die afdeling om het verzoek nogmaals in te dienen.
Ik kreeg iemand van de afdeling aan de lijn en die zou het de eindverantwoordelijke nogmaals vragen.
2 weken later kreeg ik een nee te horen. De monteur had aangegeven dat de rest van de keuken niet uit elkaar viel en goed onderhouden is. DUS DIT IS MIJN STRAF VOOR HET ONDERHOUDEN VAN MIJN KEUKEN.
Alle onderdelen konden vervangen worden. Het is net of je een pleister op plakt
Dat zou iets meer dan een half jaar duren omdat de kastjes en onderdelen besteld moesten worden en bouwvakantie ertussen zat.
Ik kreeg een keuken met 2 verschillende kleuren en waar de onderdelen van opgelapt zijn.
Het ziet er niet uit en ben nog steeds bereid een bijdrage te leveren voor plaatsing van een nieuwe.