Hallo allemaal,
Wederom een slechte ervaring met Rofra Home. Op 5 juli 2007 hebben wij een kast besteld bij Rofra Home. Deze hadden wij al eerder gezien, maar nu was de kleur gewijzigd. De nieuwe kleur viel helemaal bij ons in de smaak. Zoals gezegd, hebben we de kast op 05-07-2007 besteld in breda. Hierbij werd gezegd dat de levertijd ca. 12 weken was. ongeveer een week na de bestelling kregen we een brief thuis dat onze kast op 19-07-2007 geleverd zou worden. Ergens vonden we dit al vreemd, maar we waren al lang blij dat hij zou komen. Eenmaal geleverd bleek dat de kast diverse beschadigingen had aan de hoeken, de deurtjes en de verf. Hierop hebben wij direct contact op genomen met de serviceafdeling van RofraHome. hier werd afhankelijk goed op geanticipeerd en op 27 augustus 2007 stond de servicemonteur op de stoep. Na wat foto's genomen te hebben en de schade bekeken te hebben zou hij dit met zijn leidinggevende overleggen en zouden wij daar bericht over ontvangen. op 30 augustus kregen wij inderdaad bericht van RofraHome dat de nieuwe kast besteld was. Hierna was het een behoorlijke tijd stil vanuit de hoek van RofraHome. Na diverse malen gebeld te hebben, kregen we 30 november bericht dat de kast op 5 december omgewisseld zou worden. Dolgelukkig hebben wij gezorgd dat een van ons thuis was. Helaas bleek direct na levering dat er wederom iets aan de hand was met de kast. Dit keer was het onderste deel van de kast de oude kleur. De kleur waardoor wij in eerste instantie de kast niet namen. Het bovendeel van de kast is de kleur die we besteld hebben. Dit euvel is op 6 december direct gemeld bij RofraHome. Hierbij kon geen contact gelegd worden met de persoon die ons serviceverzoek behandeld had. Na een week hadden wij iemand aan de lijn die ons te woord stond. Deze heer heeft ons verzekerd dat hij dit zo snel mogelijk zou oplossen. Miraculeus kregen wij op een vrijdag een brief thuis (rond 17.00u vonden we deze in de brievenbus) met de vermelding dat de daarop volgende maandag tussen 08.00u en 17.30u een servicemonteur langst zou komen. Als we niet konden, moesten wij dit 2 werkdagen van tevoren melden. Aangezien niemand vrijdag na 14.00u bij RofraHome bereikbaar is, konden wij maandag pas bellen. Op maandagochtend bel ik om de afspraak te cancellen. In dit gesprek wordt ik verweten dat ik dan pas bel. Mijn excuses; ik kan veel regelen, maar als ik vrijdagmiddag om 17.00u hoor dat ik ergens op de maandag thuis moet zijn voor een servicemonteur, kan ik daar geen vrij meer voor krijgen / nemen. Iedereen bij ons bedrijf is dan ook weekend houden en net als RofraHome heb ik ook een agenda met afspraken, die ik niet zomaar kan verzetten. Tot op heden is geen bericht van RofraHome ontvangen.
Wat kan ik doen om RofraHome in beweging te krijgen mijn kast om te wisselen?