BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rechten na garantie termijn

Bijdrage door gebruiker
09-01-2015
17 reacties
hallo, ik heb een boxspring (1000,- incl dekens en kussens) gekocht in juni 2010 bij een meubelzaak. de boxspring is gaan doorzakken op de punten waar je op bed gaat zitten om vervolgens te gaan liggen. uitleg over het gebruik van het bed heb ik niet gehad bij de aankoop. garantie was 3 jaar. er is een service monteur van hun hier geweest en zei dat hij er niks mee kon. na wat mail en telefonisch contact word er gezegd dat het gerepareerd kan worden bij de leverancier en kost ons 150 euro. ik ben het hier niet mee eens want naar mijn idee mag een boxspring toch langer mee gaan. ook gegevens van de leverancier willen ze mij niet geven wat ik wel graag wil. heb ik nog ergens recht op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.