Ik heb de maandtermijn nota veranderd van de 22e van de maand naar de 26e, met ingang van de maand mei ,wat via hun site kon worden gedaan. Nu begon het probleen : Ze gingen zowel de 22e als de 26e een termijn afschrijven. Ik heb toen telkens één van de afschrijvingen door de bank laten storneren. Nu is dit al vanaf de maand juni een probleem met Oxxio. Toen de afschrijving de 22e werd gedaan werd de lopende maand afgeschreven. Nu nadat de afschrijfdatum naar de 26e veranderd is, schrijven ze lopende maand niet af,maar de volgende maand. Dus volgens hen staat er steeds een maand open. Terwijl dit niet het geval is,maar ze vertikken het om dit op te lossen. Zi beweren dat wanneer je de afschrijfdatum veranderd naar de 26e, dat dan je afschrijving de volgende maand betreft. Waar ze dat vandaan halen? Geen idee. Het staat niet op de site, op de app en niet in de voorwaarden. Dus mijn vraag is : Kunnen ze dit gewoon doen ? Kreeg gisteren weer een mail dat de maand juni nog niet was voldaan,terwijl er € 40 kosten aan werden toegevoegd. Het gekke is dat er nu dit jaar totaal t/m oktober 10 termijnen zijn afgeschreven. Dus alle termijnen voor dit jaar zijn betaald , maar blijkbaar niet voor hun. Misschien zijn er mensen die ook dit probleem hebben.