Op 1-8-2024 2 matrassen, 2 toppers en 2 kussens online gekocht bij Emma-Sleep. Verwachte leveringsdatum: 8-8-2024. In die week - los van elkaar - matrassen en toppers ontvangen. Nu is het probleem dat tot nog toe geen kussens zijn ontvangen. De communicatie met de klantenservice van Emma-Sleep verloopt dramatisch. Als je belt dan krijg je vaak niet Nederlands sprekende medewerkers aan de lijn, die vrij algemene antwoorden geven op gestelde vragen. Ik heb nu een keer of tien gebeld en weet nog steeds niet wanneer de reeds betaalde kussens bezorgd zullen worden. Ook geen enkel voortgangsbericht van Emma-Sleep ontvangen. Op deze manier voel ik me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Vandaag weer eens gebeld en door een medewerkster is gezegd dat zij bericht gaat sturen naar het magazijn en zal vragen om spoed te betrachten met de bezorging van deze kussens. Eerlijk gezegd hieb ik hier weinig vertrouwen in. Op internet las ik dat er veel klachten zijn over Emma-Sleep met name over leveringen, retouren etc. De consumentenbond heeft er ook al aandacht aan besteed. Emma-Sleep heeft beterschap beloofd, maar ik merk daar weinig van.
Wie herkent deze slechte ervaringen met Emma-Sleep en moeten we als gedupeerden niet een keer een vuist maken richting Emma-Sleep.
Heeft iemand een idee om gezamenlijk ten strijde te gaan?
Alvast bedankt voor het meedenken.