BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energie Direct

Bijdrage door gebruiker
01-08-2008
4 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben begin juni door Energie Direct telefonisch benadert op een hele agressieve manier. De medewerker heeft mij een voorstel gedaan voor korting op de energie levering. Ik ben niet van de telefonische verkoop en heb gevraagd of ik schriftelijk informatie van hun kon ontvangen, zodat ik thuis op mijn gemak alles door kon nemen. Dat zou kunnen, maar dan moest ik eerst al mijn gegevens aan haar doorgeven. Maar ik zat nergens aan vast. Echter na mijn vakantie ligt er een brief van mijn huidige energie leverancier met de mededeling dat mijn contract is opgezegd. Ik heb allerlei correspondentie met Energie Direct gevoerd, maar ze luisteren niet. Ik heb inmiddels antwoord gekregen van 4verschillende medewerkers. Ik ben het zat. Zijn er nog meer mensen met klachten over deze energieleverancier?

Graag zou ik stappen willen ondernemen tegen Energie Direct, om hun hele agressieve manier van werken.

Met vriendelijke groet,

Diana van Diepen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.