Heb me in november jl aangemeld bij Innova, na een betrouwbaar voelend contact met ene Igor. Daardoor voor 4 jaar afgesloten, voor het eerst, eerder altijd maar 1 jaar. Maar het afgesproken bedrag voelde zo goed, 50 euro minder dan bij andere maatschappij. De enige keer dat ik een telefoniste te pakken kreeg, heeft zij het bedrag aangepast op mijn account, dus daar staat het luid en duidelijk. Toch werd het hogere bedrag afgeschreven, en dat heb ik natuurllijk meteen teruggehaald, en daarna het afgesproken bedrag zelf overgeboekt naar hun.
Daarna tig mails gestuurd met uitleg, wilde ook die Igor spreken, maar die krijg ik natuurlijk niet meer te spreken, de boef. Gewoon mensen overhalen met mooie beloften, die nog vastliggen ook, maar toch...
Op Facebook vragen ze op mijn negatieve reaktie of ik ze wil mailen met uitleg:
"zou u ons een privébericht willen sturen met daarin uitleg over uw situatie? We kijken graag samen naar de situatie om u verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Innova Energie
Nou dat heb ik al tig keer gedaan, maar ze reageren gewoon nergens op. Ook telefonisch krijg ik ze niet te pakken.
Nu krijg ik vandaag in mijn mail een herinnering, dat ze nog niet het volledige bedrag hebben ontvangen, en of ik dat maar even wil betalen.
Dat ga ik dus niet doen, want ik heb volgens de afspraak het juiste bedrag overgemaakt.
Maar ik zie de bui al hangen, straks krijg ik er kosten bovenop, en ik kan ze niet bereiken voor uitleg. Heb net ook in de Faceboo chat mijn beklag gedaan, dus ben benieuwd.
Ik heb zo'n spijt van mijn overstap naar innova energie, was er al eerder bij, toen nooit een probleem, maar dit slaat alles. Op facebook lees ik ook al veel negatieve reakties op hun.
Ik hoop dat dit opgelost gaat worden. Ik kan niet eens weg, omdat ik anders een mega boete ga krijgen, vanwege 4 jaar contract.
Zucht, wat een bedrijf.
Ineke Meijboom