Ik heb de gemeente Rotterdam een verzoek gedaan om 4 maanden mijn bijstandsuitkering 2 wekelijks te storten wegens persoonlijke omstandigheden. Deze vraag werd doorgespeeld naar mijn klantmanager (die ik totaal niet vertrouw). Volgens meerdere collega's was dit wel mogelijk bij uitzonderlijke gevallen. Volgens mijn klantmanager was dit niet mogelijk. Toen ik haar erop wees dat haar collega's daar anders over dachten ("maar niet tegen haar besluit konden ingaan") vertelde zij ineens dat dit wel mogelijk was als ik in de schuldhulpverlening zou zitten (waar ik niet in zit). Ik zou graag van de gemeente Rotterdam op papier willen zien wat de uitzonderlijke redenen zijn om wekelijks of 2 wekelijks uitbetaald te worden. Ik heb het gevoel dat mijn klantmanager er alles aan doet om dwars te zitten. Dit heeft met meerdere situaties te maken. Is het mogelijk dat ik de gemeente eis om schriftelijke bewijsstukken waarin wordt beschreven wat de uitzonderingen zijn om 2 wekelijks te mogen worden uitbetaald? (En nee ik zit niet jarenlang in een uitkering, ben in verwachting en ga over enkele weken met verlof).