Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik heb nooit eerder een bericht / aanmaning hiervan ontvangen en dit is dus ondertussen meer dan 3 jaar geleden.
paypal kan mij na vele mails alleen telefonisch verder helpen, maar door een lichte beperking ben ik niet instaat om iemand telefonisch te woord te staan. Dit geef ik duidelijk via de mail aan maar ze reageren hierna niet meer.
riverty heb ik mee gemaild die sturen mij van het kastje naar de muur.
via de whatsapp (2 verschillende afdelingen met verschillende nummers) reageren ze al niet sinds 9 uur vanochtend.
iemand hier nogmeer problemem/ ervaring mee? En wat kan ik doen?!
ik kan trouwens met mijn email adres niet inloggen op paypal en ook als ik klik op wachtwoord vergeten kan ik niet verder met mijn mail adres.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.