BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vordering Sanoma

Bijdrage door gebruiker
22-08-2011
10 reacties
Ik ontvang maandelijks van Sanoma Media een boekje van Disney Club. Nu ontving ik een week geleden een brief van GGN Incasso BV omtrent een vordering van Sanoma Media waarin zij stellen dat ik in gebreke ben inzake een boekje dat geleverd zou zijn maar niet betaald. Ik heb het incassobureau direct laten weten de vordering ongegrond te vinden omdat ik het betreffende boekje nooit heb mogen ontvangen van hen. Hierop antwoordde het incassobureau dat zij mijn verweer ongegrond verklaarde en dat ik binnen 5 dagen de vordering betaald moet hebben.

Nu weet ik dat Sanoma Media dient aan te tonen dat ik het betreffende boekje daadwerkelijk heb ontvangen. Echter wil het incassobureau daar niks van weten. Sanoma Media verstuurd de boekjes via de normale brievenpost.

Wat kan ik nu nog doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.