Wij hebben een verschil van mening met TPG post.
Mijn man had interesse in een baan in het buitenland. Dus moest hij zijn proefschrift en sollicitatie opsturen voor 20 april.
Dit heeft hij gedaan eind maart. De mevrouw van het postkantoor vertelde hem dat hij het pakje op 2 manieren kon versturen. Op de gewone manier( wat ongeveer 3 a 4 weken zou duren) of Priority ( volgens haar boekje ongeveer 8 dagen). Aangezien mijn man geen enkel risico wilde nemen betaalde hij extra en verstuurde het pakje Priority.
Mijn man heeft dus geen kans op deze baan gehad omdat dit pakje er ruim een maand over heeft gedaan. Pas eind april is het afgeleverd.
Na diverse telefonische klachten(waar je overigens alleen maar wordt geadviseerd word een brief naar klantenservice te sturen) en na diverse brieven, waarin we gevraagd hebben om in ieder geval het verschil terug te ontvangen tussen Priority en gewone post, komen we helemaal niets verder.
Brieven worden beantwoord met dan had u maar een koeriersbedrijf moeten inhuren( goede tip voor de volgende keer, want TPG vertrouwen wij absoluut niet meer daarin), maar u krijgt van ons geen geld terug.
Ook onze suggestie om de instructies van de postkantoor medewerkers aan te passen loopt op niks uit.
Ook kom je bij telefoontjes niet verder dan de telefoniste van de klantenservice. Ons verzoek om iemand te spreken die werkelijk ons te woord kan staan, worden afgewimpeld. Blijkbaar beschikken de mensen die de brieven schrijven niet over een telefoonaansluiting, want ze kunnen ons niet doorverbinden.
Mijn vraag is eigenlijk of het niet normaal is of in ieder geval van goede wil getuigt, dat men toch minimaal het prijsverschil tussen Priority en gewone post zou moeten terugbetalen.
Met vriendelijke groet,