Ga met een pakje naar het postkantoor het moet naar Engeland of Italie of Portugal noem maar op.
Je verzend het met "TNT post internationaal Pakket plus Europese Unie"
Krijgt een mooi oranje stickertje mee, waarop staat;
OPVRAGEN STATUSINFORMATIE: www.tracktrace.nl
Na een paar dagen vraagt mijn klant waar het pakje is ik geef track trace en ik kijk zelf ook en wat schets mijn verbazing het is niet mogelijk.
Bellen we klantenservice , we moeten een 0900 nummer gaan bellen wat 0,45 per minuut kost, tja wel voor service waar we gewoon voor tracktrace hebben betaald.
Deze reis weigerden we dat en hebben we gezegd, dat we graag willen dat zij dat voor ons deden en uit gingen zoeken.
Nee dat is het enige wat ze kunnen doen voor ons
Hebben we al vaker gedaan, maar wij vinden het van de zotte dat je weer moet betalen voor een dienst.
Mijnheer weigerde en gooit de telefoon erop.
Later een mevrouw ook, die kan wel zien in het scherm dat het pakje het land had verlaten maar verdere gegevens niet.
Weet je wat het grootste probleem is; mijn klanten betalen met PAYPAL en bij eventueel zoek raken van het pakje eist PaYpal
"tracktrace online"
Ik vul dat ook netjes in bij Paypal als ik het pakje verstuur, want het staat op het verzendbiljetje.
Mijn klant noemt mij leugenaar vanwege een niet juist tracktrace nummer.
En als het pakje verdwijnt ben ik en mijn geld kwijt en mijn pakje. En kan ik een claim indienen maar dat duurt maanden voordat rond is.
Mensen zorg dat het tracktrace werkt,dat kost mij minder tijd en geld.