Ik woon sinds 11 jaar in een huurwoning van land van rode, sedert enige tijd is er een fusie en heet de Woninstichting nu HeemWonen. Sinds de fusie krijg ik alleen maar brieven toe gestuurd met de mededeling dat ik een huurachterstand heb. Vreemd want ik betaal sinds ik de huurwoning heb elke maand mijn huur netjes op de 28e van de maand. Na enige malen getelefoneerd te hebben. Krijg ik steeds hetzelfde verhaal, dat er sinds de fusie de huur voor de eerste van de maand binnen moet zijn, maar ik betaal de 28e dus is die op tijd binnen. Maar volgens hun moet ik per automatische incasso gaan betalen en wordt mijn huur dan de 1e van de maand afgeschreven inclusief de maand achterstand. Ik vind dit heel vreemd daar ik sinds elf jaar mijn huur elke maand betaal en der geen achterstand kan zijn. Nu heb ik gevraagd of ze in systeem kunnen veranderen dat ik per internet bankieren de huur op de 28e overmaak. Maar dat ging niet. Heb al 2x een mail gestuurd maar hun nemen niet eens de moeite om deze te beantwoorden. HeemWonen is heel star en wenst geen enkele tegenspraak. Dit probleem hebben meerdere mensen die gebruik maken van een huurwoning van de Woninstichting HeemWonen. En hun krijgen alle hetzelfde verhaal te horen. Wat moet en vooral wat kan ik hiertegen doen? Daar hun geen enkele medewerking bieden. Ben sinds de fusie uiterst ontevreden over de service en benadering van deze woningbouwvereniging.