Ik heb op 7 december 2014 een bestelling gedaan bij een webshop.
Bij het afrekenen bleek dat de Rabobank (waar ik zit) offline was wegens onderhoudswerkzaameheden.
Hierdoor was ik genoodzaakt de bestelling via Paypal af te rekenen, wat mij EUR 2,40 extra heeft gekost.
Ik heb de Rabobank het volgende bericht:
Een half uur terug heb ik een bestelling gedaan bij een webshop.
Bij het betalen blijkt dat het online betalen via de Rabobank deze nacht (7/12/2014) niet beschikbaar is.
Ik ben hier zeker niet blij mee, daar ik de transactie nu via Paypal heb moeten doen, wat mij €2,40 aan meerkosten heeft gekost.
Ik vind dat u genoeg kosten in rekening brengt als bankzijnde aan particulieren en met dit soort onderhouds uren rekening moet houden.
Paypal is altijd online 24/7/365 dagen per jaar.
Ik denk dat u vast iets kunt verzinnen in uw Systeem Ontwikkelings team dat de Rabobank ook altijd online is. Ik heb zelf 23 jaren gewerkt in een Systeem Ontwikkelings team in de financi?le sector bij de Kas-Bank, dus ik weet waar ik over praat.
Dit was het bericht.
Waar ik werkte (bij de KAS-Bank) waren we echt 24 uur per dag online.
Ik vraag mij eigenlijk af of de Rabobank dit wel mag doen, een hele nacht offline zijn voor betalingen.
Dit was het bericht, ik ben meer benieuwd naar uw reacties/ervaringen.